In maart 2026 trok ik naar Edinburgh voor een 5-daagse trip. Dit is mijn verslag. In dit derde en laaste deel bezoeken we de Kelpies, het Falkirk Wheel, maken we een uitstapje naar Glasgow en bezoeken snel de Auchentoshan Distillery en keren we terug om tot slot de Johnnie Walker Experience mee te maken.
Mark’s Whisky Ramblings 605: Trip to the Lowlands 2026 – part 3 of 3
Mark's Whisky Ramblings Posted on 02/06/2026 06:30- Reacties(0) https://blog.whivie.be/?p=17679
- Delen
